Monday, August 1, 2011

Sah gua jadi Ketua Pembangkang


Lu orang tak payah nak kecoh kecoh pasal sapa jadi Ketua Pembangkang kalau Nuar Berahim kena sumbat ke Sungai Buloh.

Nama Ku Li pun ada naik sebagai nama yang disebut-sebut sebagai Ketua Pembangkang. Ada gua kisah? Ku Li kalau teringin nak jadi Ketua Pembangkang pun kita apa peduli..Kalau dia rasa dia dah bosan dalam UMNO gua nak cakap je ayat ni  "Angkat kaki geraklah..apa mau tunggu".

Pada gua sama je sapa jadi Ketua Pembangkang. Dah nama pun pembangkang..kalau semua orang kata taik tu busuk dia orang tetap akan bangkang kata taik tu wangi. Jadi kalau lu nak jadikan taik tu wangi lu kena sokong pembangkang..Kah Kah Kah.

Takde yang standard pun nak jadi Ketua Pembangkang...Setakat ni semua ketua pembangkang macam hampas terbuang. Nuar Berahim pun dari UMNO suatu masa dulu dan kini pembangkang jadikan ketua maksudnya hanya orang UMNO yang layak jadi ketua..Kah Kah Kah...PAS sama DAP mana ada standard mau jadi ketua. DAP Pulau Pinang lagi hancur..kena bawak Cina DAP dari Melaka jadi Ketua Menteri. Kah Kah Kah...

3 comments:

  1. hahahaaa...Standardddd

    ReplyDelete
  2. FUYO....BISO BONAR

    ReplyDelete
  3. KU LI..
    KU MATI..
    PAKAR JUAL BANGSA!!!
    ANU & KU!

    ReplyDelete