Tuesday, August 2, 2011

GEMPAR: KUCING MENYERUPAI MANUSIA DITEMUI

Gua jadi sangat tergamam malam tadi..Kawan gua call gua kira-kira jam 11 malam tadi mengatakan kecoh di kawasan perumahan tak jauh dari rumah gua seekor kucing yang menyerupai manusia telah ditemui. Ni pun gua baru balik dari tempat kucing tu dijumpai. Memang kecoh.

Gua tak ada kamera mahal jadi gua tak dapat ambik gambar yang jelas. Kawan gua ada ambik gambar tu tadi tapi gua tak sempat nak cilok dari dia. Esok kalau takde apa aral gua upload kasi lu orang tengok. Gua kagum dan hairan. Kuasa Tuhan apa nak cakap.

Maaf kalau gua tak dapat ambik gambar tu secara jelas. Takde modal nak beli kamera mahal bai..Ni je lah yang gua mampu..Ambik gambar pakai kamera handphone gua yang uzur. Kejadian ni mengingatkan gua pada kematian bai..Gua insaf.




Kah Kah Kah..Dulu-dulu masa kecik gua tak percaya bila orang cakap kucing ada 9 nyawa..Jatuh dari tingkat 9 tapi tak mati..Brader kat atas ni pulak tak jadi nak mati pasal kalau dia mati macam mana nak naik atas pentas ambik Anugerah Pelakon Komedi Terbaik..Kah Kah Kah..

Patutlah kamera gua tak dapat nak ambik objek yang jelas tadi rupanya tak jadi mati...Kah Kah Kah...

5 comments:

  1. Salam Ramadhan bro!

    Yang ni bukan kucin ! Yg ni Yakjut adik Makjut !!

    ReplyDelete
  2. hhaaaiiyyyaaa itu yakjut makjut sudah keluaaarr ka ....patutlah ruapa ada sikit samaaaa....

    ReplyDelete
  3. Binawe punya budak. ingat crita betul, lu bikin suspen lah, kalau ini kuching kepala hitam yang tak famous nak cari publisiti murah, kalau tak gitu tak lah masuk TV. poorraaah

    ReplyDelete
  4. Musibat ni dah ler muke tu hodoh, perangai pon hodoh gek

    ReplyDelete
  5. pandai dia buat muke siyal..kalo mampos betol2 kan elok

    ReplyDelete