Monday, December 14, 2009

PAS akan lancarkan kempen 'UMNO Pengkhianat Rakyat'??



PAS akan melancarkan kempen 'UMNO Pengkhianat Rakyat' pada 9 Januari 2010..Wah teruk sangat tuduhan dan propaganda yang PAS lontarkan pada UMNO. Tetapi bila Jebat fikirkan balik tidak ada apa yang perlu dihairankan dengan tuduhan dan propaganda PAS ini kerana sejak dari dulu lagi PAS memang terkenal dengan segala bentuk fitnah dan propaganda. Lagipun apabila teruk dan busuk hatinya Nik Ajis sebagai kepala PAS maka tidak hairanlah kalau kerbau kerbau tambatan PAS turut bersikap seperti Nik Ajis. Pepatah Melayu ada mengatakan 'Kalau cikgu kencing berdiri, anak murid pasti kencing berlari'. Jadi apa nak dihairankan kalau beginilah tingkahlaku PAS yang tidak segan silu mengaku memperjuangkan Islam.

UMNO tidak pernah berlaku jahat kepada rakyat Malaysia malah memperjuangkan dan memberikan segala bentuk kemudahan kepada rakyat Malaysia dengan izin Allah tetapi kenapa PAS beria benar mahu menghukum UMNO? Chin Peng, kepala dan bapak kepada komunis pun tidak dibenci sedemikian rupa oleh PAS malah PAS dan sekutunya beria benar hendak membawa pulang Chin Peng ke Malaysia. Tidakkah PAS sedar Chin Peng telah menyebabkan ramai wanita menjadi balu dan anak anak menjadi yatim?

Jebat sedar dan cukup sedar agenda yang PAS lakukan sekarang hanyalah untuk menunaikan kemahuan pemimpin pemimpin mereka yang sentiasa dahagakan dan kemaruk kuasa untuk kemewahan..Tetapi mengapa pengikut pengikut dan tukang salak PAS seperti terkena 'air kangkang' pemimpin pemimpin mereka ini?Sesekali Jebat terfikir mungkin kerana terikat dengan bai'ah talak tiga mereka terpaksa mengikut telunjuk pemimpin pemimpin PAS.

Mendongak ke langit Jebat terpandang kepada keindahan KLCC dan segala bentuk kemajuan yang telah diusahakan oleh kerajaan Barisan Nasional dan UMNO untuk rakyat Malaysia. Malaysia mampu untuk setanding kuasa kuasa besar di dunia. Jadi di mana silapnya UMNO dan Barisan Nasional?. UMNO itu parti politik dan yang menggerakkan UMNO adalah manusia biasa yang terkadang khilaf di dalam tindak tanduk. Jika benar PAS ikhlas dalam memperjuangkan Islam kenapa tidak berbincang dengan baik dengan UMNO, yang seagama dengan orang orang PAS? Kenapa terus terusan mahu menghukum dan menfitnah UMNO? Mengapa pintu untuk kerajaan perpaduan di tutup rapat oleh PAS? Ini persoalannya.

Mudah mudahan rakyat Malaysia akan sedar permainan PAS ini hanyalah untuk menjadikan pemimpin tertinggi PAS sebagai orang yang berkuasa dan pemerintah.Hasilnya belum tentu dan janganlah kita sampai memperjudikan nasib negara kepada puak yang belum teruji kebolehannya tetapi telah diuji KEBUSUKKAN HATINYA. Bayangkan apa akan jadi kepada Malaysia apabila diperintah oleh orang yang busuk hatinya dan banyak menfitnah..UMNO adalah Melayu dan orang orang Melayu harus mempertahankan Melayu..

2 comments:

  1. Sedara Jebat Derhaka, Taknampak ke Melayu makin diTelanjangi Bapak 1 Malaysia Ko????

    ReplyDelete
  2. jebat kalau ko orang ISlam sejati kenapa ko nak maki hamun Ulama Islam.. mengucap la Jebat..

    ReplyDelete