Monday, April 4, 2011

Video seks: Penakut juga satu Anugerah?


Benarkah ini Anuar Berahim?

Peribahasa: Pelanduk dua serupa?

Keliru?

Tanyalah:

Orang UMNO: Sah memang Nuar Berahim!!

Orang Pakatan: Ini bukan Nuar Berahim!!

Datuk Eskay: Saya ada di dalam video itu

Sebaik-baiknya: Biarlah Al Quran sebagai sebaik-baik hakim

Bagaimana?

KITA CABAR ORANG YANG DIMAKSUDKAN UNTUK MENJUNJUNG AL QURAN DAN BERSUMPAH BAHAWA SESUNGGUHNYA DIA TELAH DIFITNAH.

Konspirasi: Kepala otak kau orang kalau Al Quran sebagai hakim masih mahu dikatakan wujudnya konspirasi.

Adakah ini satu Anugerah Tuhan kepada rakyat Malaysia?

Caranya: Anugerah disampaikan melalui orang yang mendakwa dirinya sebagai Anugerah Tuhan?

Fikirlah dengan tenang dan waras!!!

5 comments:

  1. sememangnya persoalan ini cukup mudah dijawap. Pertamanya kumpulkan puak pendokong nuar dan puak umco di mana saya, masjid negara ka stadium negara ka. Semuanya dalam keadaan berwuduk. Semuanya bawa surah yasin. sembahyang hajat mohon petunjuk. lagi baik kalu minta allah jatuhkan hukumnya kepada mana yang bersalah/berdosa - memfitnah seseorang berzina atau tidak mahu mengaku telah melakukan zina. kemudian pakat-pakat baca yasin. ulang amalan ini 40 malam. insyaalah mereka yang memfitnah/berdosa akan dihukum. aku dah lihat satu hamba allah menjadi gila kerana amakan ini. iaitu mengaku seekor lembu adalah kepunyaannya sedangkan itu adalah tidak benar, selamat mencuba.

    ReplyDelete
  2. sah anwar beb...UMNO REFORM
    http://malaysiandotcom.blogspot.com/2011/04/memang-sah-anwar-pelakon-tersebut.html

    ReplyDelete
  3. ini mcm kes ariel peterpan.dia dlm video sex tp kata org lain.yg dgn berlakon kata itu saya main sex dgn ariel.mcmmana anwar....the ball is at you

    ReplyDelete
  4. Kalau nak buat perbandingan, saiz gambar kena sama besar. Mana boleh satu kecil satu besar. Memang nampak serupa. tapi kalau saiz sama besar baru korang nampak (kalau gambar dari depan) hidung anwar kembang kat bahagian bawah, hidung pelakon tu tirus; batang hidung anwar tak senget, tapi batang hidung pelakon tu tirus; mulut anwar lebar sikit, mulut pelakon tu kecil sikit; muka anwar lebih lebar berbanding muka pelakon tu yang bujur.

    Ibarat korang banding saga dengan mercedes; kalau letak saga tu jauh-jauh, sekali pandang ingat mercedes; bila letak sebelah menyebelah; he..he.. jauh panggang dari api.

    Selamat mengumpul dosa fitnah!! and welcome to neraka..

    ReplyDelete
  5. Jom kita tengok gambar yang lebih jelas di http://4.bp.blogspot.com/-lEQKTBs2F4U/TZtSoLkdJzI/AAAAAAAAAAM/MFEAq2L9JcM/s1600/Anwar+vs+Pelakon.JPG

    ReplyDelete