Tuesday, January 4, 2011

Aku maafkan dikau selamanya


Aduhai..Selamat Tahun Baru Dato' Hisham..Tahun 2010 sudah pun meninggalkan kita dengan seribu kenangan dan pengajaran. Lembaran tahun 2011 kita buka dengan azam dan tekad yang baru dengan mengambil kenangan dan peristiwa di tahun 2010 sebagai pedoman untuk terus berjuang.

Ya ke ni? Dato Hisham nampaknya mahu melupakan semua peristiwa di Tahun 2010 tetapi malangnya gelaran sebagai Menteri Amaran masih Dato' Hisham bawa sampai ke tahun 2011. Masih tiada perubahan?

Kenyataan Media Istana semalam Jelas menyatakan:

"Boleh dianggap cuba memberi amaran kepada Sultan Selangor dan mengajak rakyat membenci baginda"

Takkanlah individu yang dimaksudkan dikatakan cuba memberi amaran maka Dato' Hisham juga cuba memberi amaran..

Ada seorang rakan suatu ketika dahulu berkata kepada aku ' Kalau diberi kuasa tetapi tidak menggunakan kuasa maka ianya menjadikan kuasa itu sendiri tidak berharga'..Ada benarnya.

Jangan sampai Dato' Hisham berkata..'Ini amaran keras yang pertama..amaran yang lebih keras untuk kali kedua..dan amaran akan terus dikeluarkan sehingga hari kiamat'....

Ada ke orang yang akan menongkat dunia.?Amaran dari Tuhan tentang akan berlakunya kiamat juga akan berpenghujung..agaknya amaran dari Dato' Hisham bilalah penghujungnya?

3 comments:

  1. Si Hishamkerismudin ni garang masa dia pegang keris je... Hehehehhe

    ReplyDelete
  2. dia bukan garang tapi cakapnya meneran yang nampak macam garang

    ReplyDelete
  3. ITU LA LAKUNAN POLITIK.. GARANG ATAS PENTAS.. BELAKNG PENTAS JUAL PUNGGUNG...JADI BAPUK TUA.. DIA PERASAN ORG BAWAH KEMENTERIA SOKONG DIA KHAS NYA POLIS .. PADA HAL POLIS PUN DA BORING BUAT KEJA HASIL KOSONG, TANGKAP BICAR KES BUANG DAN BEBAS ..POLIS GIGI DA DI CABUT DEK ERA DOLLAH LAGI KINI KERISMUDIN TAMBAH DERITA BERI POLIS MAKAN KERAS BATU >>> DA DA HARIMAU X ADA GIUGI POLIS DI MALASYSIA.. AGAK2 POLIS DAN KELUARGA MEKA SOKONG BN LAGI TAK? .. APA PADANGAN U ALL .. AKU RASA KALI NI UNDI BYK AKAN ROSAK..

    ReplyDelete