Wednesday, November 18, 2009

Pakatan Rakyat:Cabar BN biarkan kota DUN Kota Siputeh Kosong??



Jebat petik ambil tajuk tersebut dari harakahdaily yang mana Pakatan mencabar UMNO membiarkan DUN Kota Siputeh kosong. Kenyataan dibuat oleh budak Permatang Pauh sambil ditemani oleh Hadi Awang dan Lim Kit Siang.

Wah..suka suka cakap je budak Permatang Pauh cabar UMNO untuk tidak membuat rayuan di mahkamah..

Apa cerita kes mahkamah budak Permatang Pauh tu dengan Shaiful? Dah lama sangat tertangguh..Nak mintak macam macam bukti dan masa kes liwat dia yang dulu dengan Sukma dan beberapa nama lagi pandai pulak dia merayu.

Inilah kata orang..apabila kena batang hidung sendiri benda yang salah pun nampak betul tapi apabila kena batang hidung orang lain yang betul pun nampak salah. UMNO cuma sekadar menggunakan saluran perundangan yang betul dan rayuan di mahkamah adalah satu proses yang sememangnya telah digariskan di dalam sistem perundangan Malaysia. Budak Permatang Pauh ni jangan pulak nak menidakkan perkara ni. Apa kata kita cabar budak Permatang Pauh tu untuk ikut je apa keputusan mahkamah berhubung kes liwat dia dengan Shaiful dan jangan guna apa apa cara untuk menidakkan perintah mahkamah dan jangan nak melambatkan proses perbicaraan tersebut..

Cakap memang murah dan mudah..Buka pekung di dada sendiri nampaknya budak Permatang Pauh ni..

No comments:

Post a Comment