Sunday, November 15, 2009

Alim kucing dengan rasuah dan kroni



TAUKEH IKAN TU TAK TAKUT KE DUDUK SEBELAH ALIM 'KUCING' TU?? KANG TAK FASAL FASAL IKAN KAU KENA NGAP NGAN SI ALIM KUCING TU..YANG SEBELAH TU PULAK PEDULI APA YANG PENTING AKU DAH CONFIRM MASUK SYURGA..HUHUHU

Rasanya tak perlu Jebat nak tulis dengan lebih lanjut pasal isu yang melanda si alim kucing yang mengaku imam besar yang last minute cancel nak pegi Haji pasal satu Malaya dah tahu yang dia pergi dengan duit yang tak berkat.

Ingatkan betul betul lah si alim kucing ni bebas dari segala bentuk gejala rasuah yang sering dia lontarkan pada pemimpin pemimpin UMNO rupa rupanya 'paku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih'. Itulah Allah tu maha adil..dekat dunia dah ditunjukkan segalanya.

Alim kucing ni pun rupanya selain dari rasuah sibuk jugak mengamalkan kronisme..Anak menantu diangkat sebagai CEO dalam PMBK..Fuhh..rupa rupanya dalam seluruh negeri Kelantan rupanya anak menantu si alim kucing ni sajalah yang layak jadi CEO pasal tu si alim kucing ni ambik jadi CEO. Kroni dan rasuah jugak si alim kucing ni..

Lepas ni nak masuk 'syurga' yang kuncinya dipegang oleh si alim kucing ni bolehlah bayar dengan duit rasuah pasal si alim kucing ni tak kisah duit apa pun janji masyuk..

Alim kucing ni nampaknya dah terdedah semua autanya..Nasib lu lah labu..

No comments:

Post a Comment