Saturday, June 27, 2009

Siapa yang menyesatkan PAS??



Shhh: Mudah mudahan dia akan sedar dan menyesal!!!

Dalam sibuk nak adakan pilihanraya kecil Manek Urai, macam macam fatwa yang Nik Aziz keluarkan. Semuanya pasal nak tutup kelemahan dan percakaran yang sedang melanda PAS ketika ini. Terbaru, Nik Aziz samakan UMNO dengan komunis dan samakan UMNO dengan ajaran sesat ayah Pin. Pelik..dulu orang tua yang orang orang PAS panggil tok guru ni tak meroyan seteruk ni. Apa yang dah tak kena dengan orang tua ni? Dah kena sampuk dengan bapak setan dari PKR agaknya atau saja nak cari publisiti murah pasal takut ditenggelamkan oleh Hadi Awang dan Nasharudin yang tampak lebih jelas memperjuangkan kepentingan Melayu bersama UMNO.

Nik Aziz apa yang tak kena sekarang ni? Sampai sanggup kata rela menumpahkah darah untuk mempertahankan kerusi Manek Urai. Berapa punya gila. Demi kerusi politik sanggup tumpahkan darah sesama Melayu. Sah dah kurang siuman. Ulamak rasanya tidak berperangai sedemikian rupa. Tapi bila fikirkan balik Nik Aziz ni dalam PAS hanya sebagai tuan penasihat. Jadi apabila nasihatnya orang dah tak dengar dan cakap cakapnya dah tak semasin dulu, eloklah berundur secara terhormat. Zaman dah berubah. Perjuangan Islam Nik Aziz juga sudah berubah hingga sanggup bersekongkol dengan segala bapak setan dalam PKR dan DAP. Hadi Awang dan Nasharudin dan sedar akan perkara ini cuma Nik Aziz yang terus terusan buta. Mungkin hijab Nik Aziz jauh lebih tebal dari Hadi Awang dan Nasharudin. Atau yang lebih menakutkan sekiranya Nik Aziz tidak dapat ilham dari Allah dan lebih cenderung mendengar bisikan bisikan syaitan. Sesungguhnya syaitan adalah musuh mu yang nyata. Kalau yang nyata pun Nik Aziz tak nampak apatah lagi syaitan yang bertopengkan manusia yang banyak di dalam Pakatan Rakyat sekarang.

Kepada ahli ahli PAS yang masih waras dan tidak sebuta Nik Aziz, marilah kita sama sama mendoakan kesejahteraan Malaysia. Jangan biarkan syaitan syaitan yang bebas berkeliaran sekarang ini mengganggu kehidupan kita rakyat Malaysia yang selama ini di perintah oleh orang orang yang masih mendapat restu dan keizinan dari Allah.

Inilah kelebihan yang ada pada kita dan tidak ada pada Nik Aziz. Kita masih lagi mendapat petunjuk Allah. Anwar Ibrahim, lupakan saja pengkhianat Melayu ni. Sejak dia bebas merosakkan PAS nampaknya Nik Aziz turut sama rosak. Jadi siapakah yang menjadi perosak Melayu. Antara Anwar dan Nik Aziz siapa yang bapak setan dan siapa bapak perosak Melayu??

Tenang dan waraslah Melayu!!!

1 comment:

  1. salam tuan..

    memang bagus beliau berundur sebelum diundurkan. kekecewaan tidak patut menghalang beliau memaafkan.

    perpaduan bukan untuk nik aziz n family sahaja tetapi untuk generasi masa depan anak cucu kita.

    ReplyDelete