Saturday, June 27, 2009

Tuan Guru yang tidak dapat hidayah a.k.a alim kucing




Sejak bila Nik Aziz jadi jiwa kacau. Selepas tuduh UMNO macam komunis dan ajaran sesat sekarang nak ajak Perdana Menteri berdebat pulak. Apa mahu orang tua yang dah tua ni sebenarnya?? Dulu aku hormat jugak pada dia ni bukan kerana hormat dia sebagai ulamak pasal pada aku dia tak selayaknya digelar ulamak tapi aku cuma hormat pada dia pasal dia orang tua. Tak lebih dari tu.

Sekarang ni sejak berkawan baik dengan kafir kafir laknat dari DAP, nampaknya orang tua ni sering mengalami masalah tidur malam. Sering berkhayal yang entah apa apa. Sering mendengar bisikan bisikan syaitan yang dah berjaya menawan hatinya. Rupanya tak sekuat mana iman orang tua yang sendiri menggelarkan dirinya ulamak dan tuan guru. Agaknya apa perasaan beliau bila berjumpa Elizabeth Wong tempoh hari..Berkhayal jugak ke?

Tapi bila aku fikirkan balik tentang debat ni, semua orang boleh agak yang siapa punya idea bangang. Tentunya idea bangang ni datangnya budak dari Permatang Pauh tu. Sebabnya budak Permatang Pauh ni tahu, penyokong penyokong Pakatan Rakyat yang macam lembu ditarik hidung tu tetap akan sokong dia orang walau apa pun yang kita cakap tentang pemimpin pemimpin dia orang tu. Kalau disuruh makan tahi pun mahu jugak dibuat gamaknya. Kalau hijab setebal Gunung Kinabalu cakaplah apa saja mereka tetap dengan kebodohan mereka. Dan tak lebih dari apa debat tu selain dari nak membuka aib Perdana Menteri. Dan yang mereka harapkan rakyat Malaysia terutamanya Melayu yang gila meroyan sokong PAS akan ketawa terbahak bahak melihat Perdana Menteri diaibkan secara live. Melayu PAS inilah yang merosakkan Melayu. PKR pun ada Melayu Cuma Melayu PKR..ah lupakan saja..mereka tak lebih dari hamba DAP dan hamba kepada budak Permatang Pauh yang nak jadi Perdana Menteri tu.

Di tangan Melayu terletaknya nasib Melayu. Kalau hancurnya Melayu pasal kebodohan mereka sendiri dan pasal termakan tahi yang DAP hidangkan jangan nak menyesal suatu hari nanti. Mungkin Melayu terlalu selesa sekarang ini. Kalau hancurnya Melayu kita sama sama panggil Nik Aziz untuk membacakan talkin pasal dia antara yang bertanggungjawab menghancurkan Melayu. Budak Permatang Pauh tu macam mana? Lupakan saja pasal dia memang nak hancurkan Melayu dan pindah ke Los Angeles.

Tenang dan waraslah Melayu!!!!

5 comments:

  1. Boss,

    Tolong highlight skit certia gua tentang Nik Aziz, Umno dan Ayah Pin

    http://marahku.blogspot.com/2009/06/perutusan-penting-kerajaan-langit-ayah.html

    ReplyDelete
  2. Assalamulaikum Tuan,

    Di akhbar dan juga media2 alternatif kita sibuk memperkatakan tentang kerajaan perpaduan antara PAS dan UMNO. Nampaknya harapan ini mungkin hanya tinggal mimpi. Namum saya yakin masih ramai orang2 kita yang berdoa agar suatu hari nanti ia akan jadi kenyataan.

    Bagaimana pula di kalangan bolggers. Tidak pernah timbulkan cadangan untuk mengadakan muzakharah sesama bloggers. Munkin jika kerajaan perpaduan terlalu jauh untuk di gapai. Kenapa tidak kita mulakan dengan bloggers perpaduan diantara bloggers UMNO dan PAS.

    Sekian, buah fikiran saya.

    ReplyDelete
  3. NIK AZIZ dah jadi JIWA KACAU CAMPUR NYAYOK
    Hidup melayu...jangan kita semua biarkan melayu hilang di tanah melayu sendiri.

    ReplyDelete
  4. salam bro..nik aziz ni mmg da nyanuk..ckp main sedap mulut..da terpesong dari ajaran agama Islam sket da die ni..die sndri x btol tapi nk btol kan org...WALLAHUALAM..

    anakmelayu30.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. sekurangnya die perjuangkan islam yang betul...
    korang pulak cuba nak creat islam dengan rupa baru...koarang la y lagi nyanyok n sesat... bumi pn meluat tgk korang ni kot...

    ReplyDelete