Wednesday, April 11, 2012

Benarkah masalah buah pinggang melemahkan syahwat? Pemimpin mana?


Seorang teman ada memberitahu Jebat bahawa ada orang seorang pemimpin (tidak perlu dinyatakan dari parti mana) rupanya menghadapi masalah kegagalan sebelah buah pinggangnya.

Dakwaan sahabat Jebat itu, kegagalan buah pinggang itu menyebabkan tenaga kelelakian pemimpin itu menjadi lemah dan dikatakan menjadi punca kepada rasa tidak puas si isteri kepada kemampuan si suami.

Lanjutan daripada itu, sahabat Jebat menambah bahawa keadaan ini telah menyebabkan ada pihak yang mengambil kesempatan kepada si isteri. Ada pula sumber yang mengatakan, si suami tahu kepada kejadian di mana sang sahabat mengambil kesempatan terhadap isterinya.

Tetapi di mana silapnya, si suami seakan terpukau dengan keadaan itu tanpa mengambil apa-apa tindakan. Adakah kerana si suami tahu bahawa beliau tidak berupaya atau kerana imbuhan yang ditawarkan membutakan mata untuk membiarkan kecurangan itu berlaku?

Jebat tidak pernah bertentang mata dengan isteri tersebut tetapi jika mengikut kepada kata kata sahabat Jebat yang amat rapat dengan si suami, paras rupa si isteri itu pasti akan melemahkan lutut mana-mana lelaki yang memandang.

Hingga kini, dakwaan yang dibuat terhadap keadaan ini dibiarkan tidak berjawab oleh si suami.

Jika benar sekalipun, si suami menghadapi masalah kegagalan buah pinggang dan menyebabkan tenaga kelelakian sedikit terusik, apakah harus membiarkan kegebuan tubuh badan si isteri di ratah dengan lahap oleh sahabat?

Jika tidak benar perjelaskan kepada semua bahawa itu adalah khabar angin yang tidak berasas dan jika benar, intai-intailah apa yang sewajarnya dilakukan oleh beliau sebagai suami.

Jangan sampai ada yang tersasul menyebut perkataan DAYUS.

1 comment:

  1. siapa nama pemimpin tu...klu tak macam mana artikel ditujukan kepadanya....hehehehe...

    ReplyDelete