Thursday, March 17, 2011

Jangan cepat melatah


Ada pesanan dari beberapa orang sahabat bloggers berhubung gambar di atas. Semasa menerima pesanan dari sahabat bloggers aku masih tidak berkesempatan untuk melihat sendiri gambar di atas.

Hakikatnya, jika benar sekalipun gambar di atas, aku tidak merasa terkejut kerana lumrahnya lelaki mencari wanita tetapi lebih mengaibkan sekiranya lelaki mencari lelaki. Hukumnya tetap berdosa jika tidak ada ikatan yang sah. Soalnya benarkah gambar di atas?

Biarpun aku agak buta dengan dunia IT yang semakin canggih tetapi apabila melihat kepada gambar di atas, aku agak ragu-ragu dengan kesahihan gambar di atas. Tone warna di antara muka si lelaki dengan badannya tampak jelas berbeza. Mungkin aku yang buta IT atau itulah hakikatnya bahawa badan dan kepala adalah orang yang berbeza.

Aku tidak ingin untuk pantas membuat kesimpulan. Kerana jika tersilap membuat perhitungan maka menjadi dosa kepada kesimpulan yang dibuat. Sebaiknya jangan mudah kita membuat kesimpulan..Kita mohon kepada yang berkenaan untuk segera membuat penafian sekiranya beliau dianiaya.

p/s: Makin celaru dengan dengan dunia politik...

No comments:

Post a Comment