Thursday, January 5, 2012

Selepas USM malam ini UPM pula esoknya


Handsome tak brader ni? Ada iras-iras hero filem Ombak Rindu tak? 
Kah kah kah!!!

Sahabat blogger Papa Gomo menulis bahawa demonstrasi budak hingusan yang gagal dalam pelajaran akan diteruskan malam ini di Universiti Sains Malaysia di Pulau Pinang. Khabarnya mereka akan mulakan demonstrasi sekitar jam 10 malam ini.

Dan Jebat baru menerima panggilan daripada seorang sahabat dari Universiti Putra Malaysia (UPM) bahawa gerombolan budak hingusan yang gagal dalam pelajaran ini akan meneruskan salakan mereka di UPM selepas solat Jumaat esok.

Ini bukti jelas bahawa gerombolan budak hingusan yang gagal pelajaran ini ditaja oleh Pakatan kerana bayangkan sahaja dengan 'road tour' ini pastinya memerlukan perbelanjaan yang besar. Jika tidak ada dana mana mungkin pergerakan mereka ini akan terlaksana. Tidak pula kita tau kalau-kalau Saipuddin Dollah ada kasi biasiswa pada mereka.

Selepas ini kita akan lihat pula mereka berarak ke Sungai Buloh!!! Grand Finale...

3 comments:

  1. sekali pandang , muka mamat atas tu mcm muka beruk mat yeh je !! sapa nama beruk tu ? ismet ? ismet ghulam raja ka apa ?

    ReplyDelete
  2. ni mamat syiah uitm..khalid ismath..gi la tgok fb & blog dia kalau x caya..dia ni bkn sokong sgt PAS,byk jgk yg dia hentam sbb dia ni barua syed husin sosialist tu..sbnrnya ejen syiah utk generasi PR..yg dia tau hnya revolusi je..sbb tu muka dia pn mngalami evolusi keberukkan..haha

    ReplyDelete