Sunday, August 28, 2011

Mat Sapu dah mula nyanyuk terbau colok DAPigs?

Satu Malaya tau apa yang terjadi dalam peristiwa Bukit Kepong. Budak sekolah rendah  tau dan tua kutuk macam Mat Sapu pun tau.

Tiap tiap petang gua diingatkan oleh mak gua pasal peristiwa Bukit Kepong. Mak gua kasi tau gua betapa peritnya pasukan polis mempertahankan diri dan negara daripada diserang oleh komunis. Balai polis yang serba kekurangan tu akhirnya rebah menyembah bumi dan mengorbankan anggotanya. Itu kenyataan.

Ramai yang menjadi janda dan menjadi anak yatim. Tengok cerita Jins Shamsudin pun gua sedih gila inikan pulak orang yang merasakan peistiwa itu. Melihat suami mati di depan mata.



Cibai lah Mat Sapu lu nak ubah sejarah dan fakta? Kalau lu nak makan lendir DAPigs pun lu punya pasal tapi jangan menyusahkan dan merosakkan sejarah. Takkan pasal DAPigs bayar lu punya bil hospital RM 8000 lu dah nak tukar sejarah. Sapa suruh? Lim Kit Sial Siang Malam suruh?

Gua rasa kalau kepala bapak komunis Chin Peng dibenarkan balik ke Malaysia, Mat Sapu sah sambut dia kat airport salam cium tangan. Dasar penjilat  komunis!!

Bangsat..ramai askar Melayu yang terkorban mempertahankan negara daripada komunis. Hari ini Mat Sapu yang entah Melayu entah tidak pulak nak suruh Melayu mengiktiraf komunis sebagai hero.

Gua dah cakap, Melayu terlalu banyak beri ruang pada DAPigs..Ini kaduk sudah naik junjung dan sudah menjolok mata. DAPigs mahu Melayu seperti Mat Sapu iktiraf komunis kerana DAPigs tahu kucing kurap PAS yang lain akan turut menganggukkan kepala apa yang Mat Sapu cakapkan.

Gua tak kiralah bulan puasa atau apa.. gua cuma nak cakap..Puki lu lah Mat Sapu.!!Lu sama Mat Indra sama je..tali barut komunis!!!!

No comments:

Post a Comment