Tuesday, August 23, 2011

Sudahlah gagap, pekak pula



Kah Kah Kah..gua dah cakap lu jangan banyak makan pulut..lu degil..tiap kali buka puasa lu sibuk nak makan pulut panggang. Kan dah tergagap-gagap. Makan cendol pun nak cendol pulut..lu memang taik pulut.

Gua dah cakap kalau lepas mandi lu lap telinga lu kering-kering kalau tak nanti air masuk telinga nanti lu jadi pekak. Lu degil.. tengok sekarang lu nak tubuhkan Jawatankuasa Pendengaran pulak..Kah Kah kah..

Apalah punya gagap..lu suka-suka je buat pengumuman nak tubuhkan itu ini..kena sound kelam kabut lu tukar nama..Nampak sangat lu gelabah..Nama je pun dah Jawatankuasa Pendengaran..Kelakar lu tau nama tu. tapi gua tau lu kelam kabut masa tu jadi lu letak je nama tu..Nama tangkap muat je tu..

Kawan gua kasi pantun teka teki pada gua: 

Pegi 7 -11 beli Big Gulp
Jangan lupa membeli gula
Manusia mana yang paling gagap
Sudah gagap pekaklah pula..


Kah Kah Kah

Hint kepada teka itu? Penasihatnya bergaji seringgit sebulan..Kah Kah Kah..

No comments:

Post a Comment