Thursday, January 14, 2010

Nik Aziz: Cerita dalam kain tersingkap lagi


Kata kawan..kawan kawan tak mau lawanlah..Kahhhhhh!!!

Jebat nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan tahniah kepada Kickdefella kerana terus berani untuk membongkar satu demi satu kes dalam kain N.Ajis walaupun 'kapak terbang' telah jatuh di rumahnya. Ini adalah suatu perjuangan ikhlas dan anak jantan yang tidak pernah gentar untuk mempertahankan kebenaran.

Apa kata blogger sebelah sana apabila Kickdefella 'menelanjangkan' N.Ajis dengan fakta bahawa wang kerajaan negeri hangus sebanyak 23 juta kerana mengambil langkah yang silap dalam urusan mengendalikan satu projek? Tidak Jebat nafikan dalam hal projek ni kadang kadang akan berlaku kekhilafan tetapi kenapa N.Ajis masih tidak mahu mengaku kelemahan diri dan bermuhasabah diri bahawa dia bukanlah seorang rasul yang maksum lantaran daripada itu tidak seharusnya mengambil sikap menuding jari pada kerajaan seolah olah dia tidak pernah membuat silap.

Tapi khabarnya kerugian itu berpunca dari menantu kesayangan N.Ajis dan semata mata mahu menutup kemaluan dan airmuka N. Ajis. Soalnya..dengan 23 juta wang kerajaan negeri itu berapa banyak kemajuan yang boleh dibuat di Kelantan? Patutlah Kelantan tak maju maju di bawah PAS rupanya banyak sangat kelemahan Menteri Besar. Itu yang Kickdefella telah beritahu pada umum yang masih tersimpan baik di dalam kelambu dan kain N. Ajis tidaklah kita tahu berapa jumlahnya.

KESIMPULAN DARI CERITA KICKDEFELLA INI MUDAH: N.AJIS NI TIDAK ALIM DALAM ILMU AKHIRAT DAN TIDAK JUGA BIJAK DALAM ILMU DUNIA. ADAKAH DIA MASIH LAYAK UNTUK MENJADI MENTERI BESAR? APAKAH DALAM SELURUH NEGERI KELANTAN TIDAK ADA SEORANG PUN YANG MAMPU MENGGANTIKAN N.AJIS INI? MUNGKIN RAKYAT KELANTAN TAKUT KERANA KUNCI SYURGA ADA PADA N.AJIS?

Licik benar permainan budak Permatang Pauh yang nak dibicarakan pada 25hb Januari ini berhubung kes tusukan arjuna. Kalau N.Ajis tumbang sebagai Menteri Besar di Kelantan siapakah yang akan menggantikannya? Husam Musa? Kickdefella akan kembali ke pangkuan Husam semula sekiranya Husam menjadi Menteri Besar? Wow..PKR akan dapat lebih banyak kerusi di Kelantan. Jepun mendarat di Tanah Melayu di Kelantan dan nampak gaya PKR nak melebarkan sayap pun di Kelantan. Teori apa ni??

Teori tetap teori dan tidak akan sesekali dapat mengaburi HAKIKAT. Apabila terbuka hijab semua kebenaran akan terhidang di depan mata.

5 comments:

  1. PAS Kelantan mesti bertegas utk tidak melantik orang Erdogan menjadi MB Kelantan kerana PKR akan dgn mudah mengambil alih Kelantan nanti.
    Biarkan Husam ke Parliamen utk PRU13 nanti utk menyelamatkan PAS Kelantan!

    ReplyDelete
  2. SLM BRO..AKU RASE LEPAS NI PAK AJIS KENE CKP DLM KELAMBU KOT KEHKEHEH

    ReplyDelete
  3. bro,
    suruh kuda belang PAS buat suruhanjaya diraja la siasat fitnah ni, kan ini semua fitnah jadi kena tubuh suruhanjaya diraja utk siasat..
    ada berani?

    ReplyDelete
  4. salam bro Mohd..tegas tak tegas itu kena tanya DAPig..pasal PAS kan dah macam lembu kena tindik hidung..ikut je..ikut resmi DAPig camnilah semua main sondol je..Nasib Husam..jangan susah ati..bang nuar kan ada..cuma sekarang bang nuar susah hati sikit 25hb dah dekat sangat..mimpi pun mimpi jeriji besi je..mekasih bro Mohd..

    ReplyDelete
  5. bro jeff..mana boleh cakap dalam kelambu..cakap dekat belakang mati chow kit le bro..ada kawan dia yang suka belakang mati tu..kahhhh....kelambu dulu dulu je..masa intai bini orang yang boleh share..

    putramerdeka..jebat setuju ditubuhkan suruhanjaya..kita siasat siapa punya kapak terbang tu..dan kemuncak kepada bapak suruhanjaya ni kita tubuhkan suruhanjaya periksa kunci syurga N.Ajis tu asli ke tipu..suruhanjaya ujian DNA nak sahkan anak hasil dari pancutan sapa yang brother parpukari cakapkan tu bila nak diadakan? suruhanJAYA hari RAYA di JAYA jusco bila pulak..arghhhh...gila layan Fuckatan ni bro..

    ReplyDelete