Wednesday, April 22, 2009

Mursyidul Am Sr dan Mursyidul Am Jr.


Si mangkuk Kor Ming nampaknya betul betul nak jadi mursyidul am. Kali ni dia tunjuk hebat dia sebelah mursyidul am PAS yang dah tak berapa popular tu sampai orang orang kuat dalam PAS pun dah lupa yang dia boss sampai dia kena ingatkan yang dialah nakhoda dalam PAS. Orang PAS mungkin dah anggap dia macam Quran buruk.

Si Kor Ming kali ni menunjuk depan mursyidul am yang dah tak popular tu bahawa dialah yang paling layak jadi mursyidul am yang baru dan digelar mursyidul am jr. Dengan penuh bergaya dia baca ayat suci Al Quran beserta dengan terjemahan ayat tersebut dan makcik makcik yang bertudung labuh dan pakcik pakcik yang berkopiah kat bawah pentas tu pun mendengar dengan penuh asyik. Mungkin makcik dan pakcik tu fikir bahawa layak benarlah Kor Ming ni jadi mursyidul am yang baru.

Dan akhirnya Kor Ming akan kata “ memang aku lebih terror dari mursyidul kau yang dulu pasal selain dari pandai baca Al Quran aku jugak pandai makan daging babi. Dia cuma ada satu kelebihan tetapi aku ada dua kelebihan”.

Kes Kor Ming samalah seperti orang yang tahu memandu tetapi tak ada lesen dan tetap salah di sisi undang undang. Bezanya antara hukuman penjara dan hukuman neraka.
-layari blog penembak-tepat.blogspot.com untuk melihat video kor ming membaca ayat Al Quran-

2 comments:

  1. apa ko merepek ni. Ko asik berkokok jer tahu. Lepas nie Ko Ming tukar nama... Mohamad Koming..Nik Ko Ming Ais, Nasation Ko Ming..Hadi Ko Ming.. pa laaa luuuuu..

    Ferari Hijau Budak Melaka.....

    ReplyDelete