Monday, April 20, 2009

Di sini kami teguh berdiri



Walau apa sekalipun keputusan yang bakal diambil oleh UMNO dan Barisan Nasional sama ada meletakkan calon atau tidak dalam pilihanraya kecil DUN Penanti kami berikrar akan tetap setia kepada pucuk pimpinan UMNO dan Barisan Nasional.

Biarpun kecundang dalam beberapa pilihanraya kecil sebelum ini, pendirian dan pegangan kami terhadap Barisan Nasional dan UMNO tidak pernah goyah dan tetap utuh. Sayugia kami katakan perjuangan yang lahir ini adalah suatu keikhlasan dalam memperjuangkan tanahair dan bangsa tercinta. Tidak rela kami melihat tulang tulang anak bangsa kami diratah walaupun ada segelintir anak bangsa seperti menjual tanahair dan bangsa sendiri.

Di sini kami teguh berdiri menjunjung kasih kepadamu Malaysia.

3 comments:

  1. hallo bro,
    kalau umno/bn tak participate..demoralized la supporters di penanti. terkial-kial amin shah nak jawab beb. tanding ker tak tanding duit tetap abis..tapi kalu tak tanding kureng sikit abis duit b'coz..duit abis bayar elaun & ot `pemantau-pemantau' dari agensi gomen tu! betul tak bro?
    honestly la..lu rasa depa tu pi `memantau la konon' ada pekdah tak pada gomen atau bn..? realistik la bro..jgn patriotik sembrono jerrr!
    lagi satu..belanja besau biler puak-puak umno dok labur duit `kempen' konon.
    try lu propose kat najib tu..umno turun kempen jgn bg duit..then only we know the true colors of umno's fellas!

    jgn marah beb...

    ReplyDelete
  2. pasal yang kempen untuk dapat duit tu aku kurang periksa pulak macam ada orang kata kita bekerja bukan berniaga..patriotik pada aku takde pada masa masa tertentu..patriotik sepanjang masa..baik masa susah dan senang...orang lain aku kurang periksa..parti pembangkang pun tak ketinggalan keluarkan duit, kalau tidak siapa pulak nak gantung bendera berbagai..takkan bang nuar pulak nak gantung kan..

    Selagi ada hayat kami akan terus menyokong BN dan UMNO untuk Malaysia yang tercinta..siapa yang tak sokong bukan aku punya masalah, cintakan tanahair takde masa yang khusus..selagi hayat dikandung badan ---jebatberkokok

    ReplyDelete
  3. jebat berkokok di sebelah petang..
    ..ada rokok ka..mintak sebatang!

    ..wa caya lu la bro! umno tegar kot!

    ReplyDelete