Wednesday, October 1, 2014

Ramai ke Menteri yang tak tahu tengok kalendar?


Mari belajar tengok kalendar....

Hari ni 1hb Oktober 2014 maksudnya hari Isnin..

Esok 2hb Oktober 2014  maksudnya hari Selasa dan kerajaan naikkan harga minyak 20 sen..

Hari Ahad  5hb Oktober 2014 orang Islam Malaysia sambut hari raya Aidiladha...balik kampung beraya sama keluarga...

Yang kau pergi naikkan harga  minyak masa ni apsal?

Ke dah bosan memerintah Malaysia dan dah tak peduli sensitiviti rakyat Malaysia?

Agaknya kalau tak naikkan harga sekarang dan naikkan harga selepas Aidiladha negara boleh bangkrap ke?

p/s: Kau tak keluarkan duit poket ko isi minyak keta mana kau tau sengsaranya!!!Kau tak pernah bayar tol guna duit poket kau sendiri mana kau tak derita rakyat!!!! Harap harap janganlah ada Menteri cakap..KALAU HARGA MINYAK NAIK ..KENCING LAH DALAM TANGKI MINYAK KETA KO TU..HAHAHAHA...MENTERI AYAM BAIK DIAM JANGAN BUKAK MULUT..!!!

11 comments:

  1. Ini dah boleh dituduh menghasut..

    Perbuatan menaikkan harga minya pada waktu ini dilihat sebagai menghasut dan senghaja membuatkan rakyat marah ..supaya rakyat bangun memberontak..supaya rakyat ikut anu war berahim buat demo...senghaja buat rakyat marah hingga nak bakar kedai meinyak...rakyat marah hingga nak bakar tol..buat rakyat marah hingga mahu gulingkan kerajaan BN yg tak reti bahasa ...nasib kolah umno..penat aku bekerja siang malam nak minta rakyat kekal sokong kerajaan melayu Islam ini,,,tapi ko senghaja caei nahas .. ko akan saksikan kemarahan ini !!!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. bravo najib! kerajaan telah naikkan harga petrol tepat pada masanya di saat rakyat hendak blk menyambut aidil adha! 4 bintang utk najib dan punaisihat2 nya!

    lepas pru 14 dh blh packing utk keluar dari putrajaya sbb bn akan hilang kuasa

    ReplyDelete
  3. nampaknya kerajaan BN benar-benar mencabar sokongan rakyat.
    hari ni kerajaan gunakan kuasa tarik subsidi minyak,tunggu kuasa rakyat pula turunkan kerajaan.

    ReplyDelete
  4. Bro..

    melayu islam yang tegar sokong umno selama ni mungkin akan melihat pas baru yg dah DIBERSIHKAN dari elemen anwar, pasma, syiah, kominis, mat gereja, liberalist pluralists, dan dari trojan trojan bertopeng wayang JIM-ABIM --- sebagai ALTERNATIF YG AMAT yang lojik....

    kalau golongan ulama PAS serious dalam pembersihan ini, kukuhkan sunnah waljamaah 4 imam itu, elak kan statement dan doa doa public yg nonsense dan bodoh, ikut pekerti Nabi saw yg bijaksana dan adil SAMBIL mengutamakan org org islam dan yg beriman pada Allah dan RasulNya...stand tall against dap pkr dalam segala perkara demi melindungi islam, melayu islam, institusi raja raja wakil islam Negara....saya rasa, tak payah kempen, there will be a major swing, tsunami melayu ge14...putrajaya is very possible.....

    pemuda pas kena berani. tegas, dalam hal hal melindungi hak hak islam, melayu islam, raja raja amirul mukminin wakil islam Negara....the opposite of Pemuda yg liberalists, pluralists, pengampu dap-pkr yg di sana...


    ni jer option yg pas ada...kalau tak, memang 101% LONGKOP....kalau masih nak bermanjan manja dengan dap pkr setelah apa yg berlaku...hidung tak mancung pipi tersorong sorong...maka, dunia tak dapat, akhirat pun tak dapat....


    ReplyDelete
  5. Tahu lah ko aku buat undi rosak nanti....kurang ajar kita kasi ajar.

    ReplyDelete
  6. Projek biodiesel B5 yg MPOB tengah kalut buat sekarang apa faedahnya!
    B5 dah dalam tangki minyak kereta diesel tak dapat jd penampan haga minyak apa faedahnya! Harga crude oil dlm thn 2014 bulan jan usd112.00 kepada usd 94.37 barrel apa impak!
    Subsidi itu duit rakyat..kata utk pembangunan! Tapi projek yg boleh siap dlm rm 5200 tapi cost estimate JKR 250.000! Itukah yg dikata pembangunan@

    ReplyDelete
  7. (( Rahsia Dibuka )) - UMNO Mahu Jatuhkan Azmin SEKALI Lagi!!

    Walaupun akhbar Utusan Malaysia meletakkan gambar lucah Azmin bersaiz A4 di muka depannya, ia tidak pun releven oleh rakyat selangor, malah seluruh rakyat Malaysia sekalipun sgt yakin dgn kreadibiliti Azmin sbg MB Selangor yg baru...

    Bukan itu saja, penyokong BN bertubi2 mahukan Azmin menjadi MB baru dgn 'menjilat' kembali khalid bg menidakkan Wan Azizah sbg MB yg baru...

    Wan Azizah yg tidak dpt bertanding pada pru yg lepas hanyalah orang tengah Anwar utk menguatkan lg PKR di Selangor. Memadai hanya berada di dun... dan Nurul Izzah di parlimen...


    UMNO nak buat apa skrg?
    Adakah UMNO mahu meletakkan Video Lucah 3G Azmin di Muka Depan Akhbar pujaannya?... Cubalah...

    Yg pasti semakin ramai penyokong BN yg sukakan Azmin selepas ini...

    Sayang selangor.. sayang PKR...

    TAHNIAH ANWAR... TAHNIAH WAN AZIZAH... :-D


    Sumber berita

    >>>> Klik Di Sini

    ReplyDelete
  8. mmg celaka mohd umno ni.buat penat je aku undi.

    ReplyDelete