Saturday, November 2, 2013

Adakah CINABENG sudah 'bertaubat'??


PRU ke 13, Cinabeng 'memandikan' Barisan Nasional.

PRK Sungai Limau menjadi medan terbaik untuk mengukur sejauh mana pegangan dan pandangan Cinabeng kepada Barisan Nasional khususnya UMNO.

Adakah Cinabeng sudah mahu kembali menyokong UMNO dan Barisan Nasional atau masih lagi bertuankan DAPigs?

Ada teman-teman yang berkampung di Sungai Limau memaklumkan bahawa sambutan Cinabeng di dalam program anjuran Barisan Nasional sangat memberangsangkan. Benarkah?

Jebat cuma nak mengingatkan petugas Barisan Nasional yang sedang berkampung di Sungai Limau supaya tidak mudah lupa akan kejadian tsunami Cinabeng di dalam PRU ke 13 yang lalu.

Lihat sahaja bagaimana ramainya Cinabeng membanjiri program BN terutamanya apabila menyambut kehadiran Ah Jib Gor mereka maka berbondong bondonglah Ah Jib Gor melimpahkan peruntukkan kepada Cinabeng. Hasilnya? Ye..kita semua tertipu.

Jangan kerana guruh di langit, air di tempayan hendak dibuang. 

Jangan jadi pelanduk yang selalu lupakan jerat...!!!!!

p/s: Tadi dengar lagu Kopratasa 'MASIHKAH KAU INGAT?'

1 comment:

  1. PRK bukanlah medan yg sesuai utk menguji tahap TAUBAT cinabeng.

    TAUBAT Cinabeng hanya akan terluah SEMASA KEPUTUSAN PRU14 dikeluarkan.

    TAUBAT Cinabeng buat masa ini hanyalah opera cina, penuh bermuka2, tapi itu yg pemimpin UMNO suka, duit tabur sini sana, cinabeng sgt suka, mcm monyet terkinja2, undi nnt PAS juga, akhirnya UMNO nganga ja, lain kali UMNO bagi lagi gula2, bila pemimpin UMNO nak berTAUBAT pula?....itu persoalannya

    ReplyDelete