Thursday, May 16, 2013

Taring awal Zahid Hamidi!!!


Sudah lama kita menantikan kehadiran seorang Menteri yang tegas dalam membuat kenyataan.

Sejak Zahid Hamidi menerajui Kementerian Pertahanan kita sudah diperlihatkan dengan ketegasan Zahid apabila membuat keputusan.

Lihat sahaja bagaimana Zahid mengambil pendekatan  di dalam menangani isu pencerobohan tentera Kiram di Lahad Datu.

Nampaknya, keputusan Perdana Menteri meletakkan Zahid untuk menerajui Kementerian Dalam Negeri telah mengembalikan keyakinan rakyat kepada KDN yang selama ini telah menjadi punca kemarahan rakyat terutama kepada bekas menteri kementerian itu sehinggakan bekas menteri kementerian itu dilabelkan dengan pelbagai panggilan manja yang menjengkelkan.

"Jika anda tidak suka dengan cara ini, anda boleh berpindah dan berhijrah daripada Malaysia".

Itu antara ayat awal yang terpacul keluar daripada mulut Zahid kepada rakyat Malaysia yang 'kurang gembira' dan yang tidak tahu bersyukur dengan apa yang ada di Malaysia.

Blogger JUST READ di dalam artikel terbarunya menceritakan dengan panjang lebar tentang kenyataan Zahid itu.

Semoga kehadiran Zahid di KDN mengembalikan nama baik KDN yang sedikit tercalar sejak kebelakangan  ini. Bertindaklah Zahid demi menjaga keamanan negara.

Rakyat Malaysia jumlahnya sekitar 28 juta orang dan jika perlu ditangkap sejumlah 1 juta rakyat Malaysia yang cuba menghancurkan keamanan negara, tangkap sahajalah kerana di belakang anda ada 27 juta lagi rakyat Malaysia yang akan sentiasa menyokong anda demi keamanan.

Syabas Zahid!!!

p/s: Kita menanti aksi Hishamuddin di MINDEF dengan penuh debar!!! Wake up bro Hisham!!!

20 comments:

  1. Kemungkinan ini amaran sebelum menarik balik kerakyatan para penderhaka-penderhaka tersebut jika mereka terus berdegil ?

    ReplyDelete
  2. ajar cukup2 puak pembangkang tu,dlm 27juta orang rakyat malaysia,adakah semuanya suka pada anwar?Dgn hanya bantuan media asing mempopularkan anwar tidak bermakna semua orang suka.Kesimpulannya boleh di samakan dengan rancngan AF shj.

    ReplyDelete
  3. ALLAHUAKBAR,,MUDAHMUDAHAN FAJAR KEAMANAN DLM NEGARA INI KIAN MENJELMA.. PADA PANDANGAN ATOK ORANG INI SANGAT MULIA..

    ReplyDelete
  4. KAMI MAHU KDN MACAM NI TIDAK KIRA SIAPA SALAH TETAP SALAH RAKYAT MALAYSIA MAHU NEGARA YG AMAN SENANG CARI MAKAN KDN DULU SUDAH BANYAK PUAK PR BUAT DEMO BERSIH HABIS ASSET PDRM DIROSAK TAPI TIADA TINDAKAN RAKYAT TAK NAMPAK SATU TANGKAPAN KETUA DAN PEMIMPIN PR MEREKA BEBAS BOLIH BERTANDING LAGI DALAM PRU MEREKA INI SEMUA RACUN PEROSAK DINEGARA INI DIHARAP KDN BARU LEBEH TEGAS DAN BERANI ITU YG DIHARAPKAN RAKYAT MALAYSIA.ORG MELAYU BUKAN TAKUT TAPI MASIH MENGHORMATI UNDANG UNDANG NEGARA INI JANGAN SAMPAI KAMI BANGKIT DAN MEMBALAS APA YG KAMU TELAH BUAT PADA NEGARA INI KAMI BOLIH TANAM KAMU HIDUP INGAT JANGAN GERAK HARIMAU SEDANG TIDUR,JANGAN JOLOK SARANG TABUAN.

    ReplyDelete
  5. Mohon YB Zahid membuat saringan dalam KDN disemua lapisan penjawat untuk mengenalpasti sebarang elemen yang akan sabotaj beliau.....dari mereka yang berpihak kepada PR dan mereka yang pengkhianat/kitol. Bersihkan kan pentadbiran. Kalau tidak, YB pun akan serupa asyik beri amaran, amaran, amaran. Kaji, kaji, kaji.....

    ReplyDelete
  6. Ketegasan mengikut undang2 tak bererti zalim....
    Walau pun pedih bila terkena tetapi hasilnya sangat berkesan dan sangat baik untuk Negara rakyat majmuk!!!!

    ReplyDelete
  7. Saya yakin dan percay dgn mungkin ada parasit dlm KDN yg selama ini mengacau KDN. Tapi jgn terlalu emosi sehingga termasuk perangkap Nuar Jahanam dn DAP laknatullah.. strategi must brilliant..

    ReplyDelete
  8. Imigresen! Pendaftaran! Ini semua tempat lintah ni! Apa kereta assesori lu mau? No Problem.

    ReplyDelete
  9. Kami mahu keamanan. Apa yang ada kelebihan nya hanya untuk menhancurkan Negara, sudah lama dibiarkan, sudah lama dimanjakan sudah lah, cukup lah, kami telah bosan, kami benci ucapan penipuan nya kini anjing ini perlu direhatkan didalam kandang.

    ReplyDelete
  10. SAYA TIDAK LETAK HARAPAN YANG TINGGI TERHADAP ZAHID...DIPERGUNAKAN ANWAR TAHUN 1997..LESU DALAM MENGHENTAM ANWAR SEJAK SEKIAN LAMA..MUNGKIN GUNTING DALAM LIPATAN UMNO..TAKDE APA YANG SIGNIFICANT WALAUPUN DAH LAMA PEGANG JAWATAN MENTERI...EMMMMM... BUKAN SESEORANG YANG BOLEH SAYA PERTARUHKAN...

    ReplyDelete
  11. Zahid tak akan berani cekup anuwar...member kamcin beliau....ada berani ?

    ReplyDelete
  12. Alamak nanti ada negara nak serang Negara kita macam mana ye...

    ReplyDelete
  13. woi anom 5.06
    apa punya otak la. dengan zahid pegang kdn, semua tindak tanduk atau gunting dalam lipat yang lu cakap tu, boleh Nampak betul ke tidak. sebab sekarang dia kerja. kalau betul kerja kita Nampak, kalau tak betul kerja pun kita Nampak. tak payah nak fikircara anwar. tak dapat jadi pm dok berlagak nak jadi pm mimpi atas pentas la. bla bla...sendiri pun boleh nilai.
    zahid, jangan risau. kalau kau betul kita semua akan sokong kau kalau kena pressure. daripada perhimpunan-perhimpunan yang dibuat oleh pembangkang, itu saja tahap kekuatan mereka. 2 atau 3 ekor pengganas Israel ke, sulu ke kalau tengok pun, gerenti ketawa terguling-guling.

    ReplyDelete
  14. Mungkin itu dulu, undang-undang tidak kenal kawan atau lawan yang biadap dan kurang ajar tetap akan di ajar . Ayuh pak Zahid tunjukan kepahlawanan jawa mu

    ReplyDelete
  15. satu beza antara pendemo mesir atau luar Negara dengan pendemo kat Malaysia ialah orang luar Negara ada ketahanan sakit kalau kena pukul. orang kat Malaysia ni kulit nipis. kena water cannon fru pun lari lintang pukang. tulang kecik tak payah lah nak melolong sana sini. yang tua dan yang berkerusi roda tu pun setakat tau undang-undang pun bukan Malaysia ni bapak kau punya. orang melayu, cina , india dan semua kaum kat Malaysia ni nak hidup aman. pagi-pagi boleh kena teh tarik dan tiada kerisauan dalam hati. lepas tu pi cari makan ikut kepandaian masing-masing. amacam.

    ReplyDelete
  16. KDN perlu beri ajaran yg keras skit dengan anwar ni. makin hari makin byk menipu rakyat

    ReplyDelete
  17. Mohon tindakan kepada pemimpin PKR dan PAS yg terlibat dlm skandal seks yg terdapat bukti rakaman video yg cukup untuk sabitkan kesalahan. Contohi Indonesia yg penjarakan penyanyi Ariel walaupun dia tak mengaku! Jangan ada double standard sebagaimana amah Indonesia dihukum 25 tahun penjara kerana dera anak majikan berdasarkan bukti rakaman video juga!! BERANI KERANA BENAR!!

    ReplyDelete
  18. Datuk Zahid, saya setuju

    ReplyDelete