Monday, April 8, 2013

Lagi kejutan dari Papa Gomo hari Sabtu ini..

Sila teliti betul betul..Ada dua keping borang? Apakah akan ada lagi blogger yang akan bertanding??? Atau apakah kejutan selanjutnya??

Tahniah di atas keberanian sahabat blogger Papa Gomo kerana mengumumkan akan bertanding menentang Anwar Ibrahim di Permatang Pauh atau di mana sahaja lokasi Anwar akan bertanding. 

Sumber memberitahu bahawa pelbagai kejutan yang akan Papa Gomo berikan kepada pengundi Permatang Pauh. Ada juga yang memberitahu bahawa mungkin Papa Gomo akan menghidangkan 'wayang pacak' kepada pengundi Permatang Pauh. Pecah panggung a.k.a 'box office' di Permatang Pauh kalau benar berita dari sumber ini.

Sabtu ini khabarnya akan ada lagi kejutan daripada Papa Gomo sumber itu memberitahu..

Nasib kaulah Nuar...Gomo kata lawan tetap lawan...!!! 


2 comments:

  1. Itula...
    Kan dah cakap, berundur tapi Nuar tak mau. Nah! Sekarang terimalah padahnya. Jangan asyik dok suru bini yang cuci. Pandai buat pandailah tanggung, kan....

    ReplyDelete
  2. papagomo kena bersedia terutama dr segi fizikalnya,

    pernah terjadi diktan selatan dlm pilihanraya tahun90, seorg calon baru diperkenal dr BN, menerima tentangan yg hebat dan dianggap anak kecil, terjadi serangan fizikal terhadapnya menyebabkan kesan darah penuh dibadannya dan baju yg dipakai, dia bijak menggunakan keadaan tersebut.
    Dgn baju yg penuh darah tanpa dibasuh naik ke pentas2 ceramah dgn berlumuran darah, rasa simpati kepadanya lantas calon tersebut menang, hingga sekarang kekal calon dikawasan tersebut.

    Papagomo boleh tanya Nozula Mat Diah akan pengalamannya itu.

    ReplyDelete