Tuesday, November 29, 2011

Tak reti nak masuk dewan?



Dalam artikel terdahulu Jebat ada mengatakan tentang situasi yang tidak dimahukan di dalam Perhimpunan Agung 2011 iaitu semangat yang bersifat Hangat Hangat Tahi Ayam.

Pengerusi Majlis Perasmian Wanita, Pemuda dan Puteri sudah memanggil perwakilan untuk memasuki Dewan tetapi masih tidak mendapat respon pantas dari perwakilan.

Kalau tak salah Jebat sudah lebih 30 minit Pengerusi memanggil perwakilan tetapi masih seperti siput perwakilan bergerak.

Kalau beginilah reaksi perwakilan, bayangkan sahaja apa akan berlaku selepas tamatnya Perhimpunan Agung UMNO nanti. Mungkin sahaja gerakan jentera UMNO di peringkat akar umbi akan menjadi selembab ini.

Teringat pula kepada lagu SEMANGAT yang hilang nyanyian kumpulan XPDC. Jangan salahkan Presiden pula dengan kelembapan anda!!!

1 comment:

  1. TAHNIAH JEBAT BERKOKOK KERANA MENJADI PEMERHATI TIDAK RASMI BAGI KAMI PENYOKONG BN...SIKAP PEWAKILAN SEBEGINILAH YANG AKAN TERUS MELEMAHKAN UMNO..OIII PEWAKILAN JANGAN KHIANATI AMANAH YANG DIBERI..KALAU NAK BERSENANG LENANG BAIK X PAYAH PERGI...LEKA DAN TERUS LEKA :(

    ReplyDelete