Wednesday, July 27, 2011

Semangat Harimau Malaya membaham ahli politik



Malam tadi gua melepak di Downtown Danau Kota. Saja nak tengok betapa meriah sambutan menjelang perlawanan bolasepak dengan pasukan adik tiri DAPigs..Singapura.

Memang meriah dah macam nak Raya..Jersey Malaysia laku macam pisang goreng panas. Rezeki orang berniaga.

Gua tengok sebenarnya rakyat Malaysia selamba je tak kira kaum sokong pasukan Harimau Malaya dengan beli jersey Malaysia. Cuma badut-badut politik yang sibuk nak rosakkan perpaduan kaum.

Gua dengar ada yang cakap yang kita tidak punya banyak pilihan selain daripada menang hari ni. Biar kalah dengan Felda United tak apa biar kalah dengan Kalimantan tak apa asal jangan kalah dengan adik tiri DAPigs tu. Gua setuju.

Kita doakan Harimau Malaya akan membaham Singa hari ni..Kalau boleh semangat Harimau Malaya baham terus DAPigs..Keh Keh Keh...

Lu rasa-rasa Guan Eng pakai jersey mana hari ni? Kah Kah Kah..

4 comments:

  1. takde idea lagi nak benamkan pihak lawan...

    ReplyDelete
  2. APE KENE MENGENA DAPigs DGN pasukan BOLA SINGAPORE? inilah dikatakan lepaskan geram cara ikut suka hati mak bapak..malunya aku..takde ke cara yang lebih profesional...

    ReplyDelete
  3. suka hati kamilah.inikan negeri malaysiaku..kami boleh buat apa saja sesuka hati kami..kata MALAYSIA BOLEH!!!!..BOLEH LIWAT, BOLEH BALUN,BOLEH KUTUK SINGAPORE DAN BABITKAN PEMBANGKANG YANG JAUH KENA MENGENA DGN BOLASEPAK SINGAPORE ASALKAN DAPAT LEPASKAN GERAM KAMI....YE TAK?

    ReplyDelete
  4. lim guan eng pakai singlet pagoda yang takda lengan tu je, hawau!

    dia masih orang melaka, bro!

    MALAYSIA BOLEH............ ke?

    ReplyDelete