Monday, July 11, 2011

BerShit Eksklusif: Gambar perbualan antara polis dan anggota BerShit


BerShit kata: Polis menggunakan kekerasan kepada kami dan mereka memang anjing kerajaan.

Dan mereka mahu polis jawab: Ye abang-abang semua..Kami memang anjing anjing kerajaan dan abang-abang adalah hero Malaysia.Silalah merusuh..Kami akan relakan dan kami akan sokong abang-abang semua.

BerShit kata: Kami akan lawan polis..Mereka ingat kami takut kepada mereka? Kami ada beberapa ketul batu yang boleh kami baling kepada mereka.

Dan mereka mahu polis jawab: Tak mengapa..silalah baling kepala kami dengan batu yang abang bawa tu. Kalau tak cukup silalah ketuk kepala kami dengan tukul besi. Kami relakan dan kami memang pondan yang takkan buat apa-apa bila abang ketuk kepala kami.

BerShit kata: Kami nak buktikan kepada pelancong bahawa kerajaan Malaysia zalim dan kejam. Dan rakyat Malaysia bangkit menentang keganasan itu.

Dan mereka mahu polis jawab: Ye ye..memang polis Malaysia penakut. Kami buat-buat berani je ni walhal kami takut. Para pelancong boleh balik ke negara masing masing dan cakap pada polis anda di sana bahawa kita memang penakut. Budaya orang Malaysia memang berdemo hari-hari. Pagi petang siang malam kami berdemo. Lagipun di Malaysia banyak sangat MLM mereka sudah biasa dengan demo...errr...demo buat kek lapis..demo tupperware..Malaysia mana ada undang-undang. Kalau pelancong nak demo pun boleh juga..jangan malu-malu.

BerShit kata: Polis menggunakan gas pemedih mata dan air gatal kepada kami.

Dan mereka mahu polis jawab: Minta maaf banyak-banyak..Kami tersilap gunakan air masa tu. Biasanya kami gunakan air pewangi semasa melakukan semburan, selalunya kami gunakan Hugo Boss dan Dunhill untuk sembur. Sepatutnya kami gunakan gas macam aroma terapi entah macam mana gas tu bertukar pulak dengan gas pemedih mata. Kami mohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki. Selamat Hari Raya abang. Maaf zahir batin.

Keadaan lain di tempat lain pada hari yang sama:

Adik saya diperkosa dan diragut kenapa polis tak ambil sebarang tindakan? Lembab dan macam pondan polis ni.. Adakah perlu menunggu bukti lagi sedangkan gambar perogol itu pun kami ada.

Polis kata: Pulak dah..kata mahu polis gunakan kelembutan semasa berdepan dengan orang salah.

Gua kata: Memang susah nak puaskan hati semua orang. Kalau gua jadi polis bukan setakat gua tembak macam tu tapi gua tembak gas pemedih dan air gatal tu betul-betul dalam mata dan mulut lu orang.

Dasar bangang BerShit. Tabik abang polis..Lu orang memang handal. Pergi jahanam mampus apa BerShit mahu cakap...

2 comments:

  1. Pengganas yang menyertai Perhimpunan bershit adalah anjing yang kelaparan...

    ReplyDelete
  2. Tahniah PDRM terutama FRU kerana berani menghadapi Perusuh BERSIH 2.0 yang dikatakan lebih 50,000 monyet-monyet berupa manusia yang bahlul. Peratus rakyat Malaysia yang inginkan keamanan dan kemakmuran lebih tinggi nisbahnya dari monyet-monyet BERSIH 2.0 (Otak dan Hati Kotor).
    Kalau aku jadi Polis pun aku balun monyet-monyet tu cukup-cukup.

    ReplyDelete