Thursday, May 19, 2011

Taip ML Anuwar dan hantar ke Tanjung Rambutan



Kah kah kah...Apa punya setan..Pagi-pagi lagi aku dah ketawa berdekah-dekah sorang-sorang dengan lawak terbaru Anuwar.

Rasanya kumpulan Jambu dan Jozan pun tak boleh menandingi kehebatan Anuwar dalam hal buat lawak..Spontan tetapi penuh makna.

'Saya tahu siapa lelaki dalam video seks' kata Anuwar.

Anuwar berkata bahawa dia mungkin mengenali pelaku dalam video seks yang dikaitkan dengan dirinya apabila ditanya mengenai skandal itu dalam sesi perbualan bersama Yahoo News.

'Saya ada beberapa orang untuk disyaki..perut buncit dan dada lendut..ha ha'..katanya ketika ditanya mengenai identiti lelaki di dalam video itu.

Kalau dah ada yang disyaki apa tunggu-tunggu lagi..dedahkan saja lelaki itu..Kita ikat lelaki yang Anuwar maksudkan itu di Bulatan Pahang dan kita buka baju lelaki itu dan lihat sama ada perut dan dada lelaki itu sama atau tidak dengan pelaku dalam video itu.

Mungkin disebabkan umur Anuwar yang sudah semakin lanjut dan kehidupan pula penuh dengan tekanan, maka menyebabkan Anuwar menjadi semakin pelupa.

Suatu ketika, semasa video itu mula-mula ditayangkan, Anuwar tidak pula cuba mengaitkan mana-mana lelaki sebagai pelaku di dalam video itu. Bahkan Anuwar dengan langkah penuh berani membuat laporan polis mengatakan yang beliau bukanlah lelaki yang dimaksudkan.

Kita tunggu bila sampai masanya Anuwar pasti akan mendedahkan identiti lelaki itu yang dikatakan mirip dirinya. Tapi bila? Esok, lusa, tulat, langkat, bulan depan, tahun depan, Raya Haji tahun depan, musim cuti sekolah tahun 2020, sampai Parpukari berjaya mengempiskan perut atau UMNO dulu kini dan selamanya..Kah kah kah..sampai tua lah kalau nak tunggu janji Anuwar..

Aku cadangkan sahaja jawapan pada Anuwar..lelaki yang Anuwar maksudkan dalam video itu sebenarnya sudah meninggal dunia dan video itu sebenarnya dirakam semasa lelaki itu berbulan madu di Hospital Tanjung Rambutan bersama isterinya.

Hanya ada satu cara untuk Anuwar mendapatkan identiti lelaki yang dia maksudkan itu..Anuwar kena ke Tanjung Rambutan.

Rakyat Malaysia boleh menghantar Anuwar ke sana dengan cara..TAIP ML ANUWAR DAN HANTAR KE TANJUNG RAMBUTAN...KAH KAH KAH...

Macam setan lawak kau..

4 comments:

  1. ANWAR, ISTERINYA DAN SEMUA ANAK-ANAKNYA TERMASUK ANAK HARAMNYA DARI ISTERI KAWANNYA MESTI DIHAPUSKAN DARI BUMI MALAYSIA. KETURUNAN MEREKA ADALAH KETURUNAN PENGKHIANAT MELAYU. TETAPI JANGAN BENARKAN MEREKA MENJEJAK BUMI BRUNEI, ACEH DAN SINGAPURA. MEREKA AKAN MENGULANGI LAGI PERBUATAN MEREKA. MEREKA HARUS DIPERUK KE TEMPAT JAUH SEPERTI HAITI ATAU LOS ANGELES, BAHARU MEREKA AKAN TERIMA BALASAN TERKUTUK OLEH ALLAH NANTI. DNA ANWAR, PENUH DENGAN KUMAN PENGKHIANAT MELAYU MESTI DIHAPUSKAAN DI DUNIA INI, UNTUK MENYELAMATKAN PEMBERSIHAN KETURUNAN MELAYU, SEHINGGA AKHIR ZAMAN SEBELUM DUNIA KIAMAT.

    ReplyDelete
  2. MARAH BETUL NAMPAK.MEMANG AKU SOKONG.SPECIES MACAM NUAR NI JARANG2 KITA JUMPA.IANYA HANYA SATU DALAM SEJUTA.TAPI YG AKU PELIK BIN AJAIB NGAPA MASIH ADA PENGIKUT2NYA YANG MENYOKONGNYA MEMBABI BUTA?BABI PUN ADAKALANYA PANDAI..TAK TAHULAH NAK KATOGARIKAN ORG2 SEBEGINI APA.NO WORDS TO DESCRIBE.

    ReplyDelete
  3. Semua pengikut-pengikut padikutty ni sekadar mengharapkan tuah daripada Nuar..Manalah tau kalau-kalau Nuar berkuasa mereka juga akan dapat kuasa..PKR hanyalah sebagai platform untuk mengejar kedudukan dan bukan untuk perjuangan..

    ReplyDelete
  4. kalaulah si ANU (yg yelah sakit mental) berkuasa ....

    dia akan gubal undang2 yg tak boleh dicabar oleh mana2 mahkamah didunia pun :

    1. semua staf kerajaan dimestikan datang kerja dalam pakaian semasa mereka dilahirkan, ha? amacam? mau korang semua.

    2. aktiviti bermesra bersama pasangan pilihan (suka sama suka) dilakukan setiap 2 hari sekali selama 1 jam sebelum masuk bekerja untuk meningkatkan prestasi kerja.

    3. pekerja2 yg telah mencecah umur 30 tahun akan dibersarakan dan diganti dengan pekerja2 baru yg berumur 17 -20 tahun.

    ReplyDelete