Tuesday, December 14, 2010

UMNO kembar PAP?


Tian Chua kata UMNO seperti abang adik dengan PAP di Singapura? Jangan samakan parti keramat orang Melayu dengan parti kafir haram jadah dari Singapura.

Aku tak pernah lupa apabila si tua kutuk dari Singapura Lee Kuan Yew datang ke Malaysia berjumpa si tua kutuk Menteri Besar Kelantan hari tu. Siapa yang jemput Lee Kuan Yew datang ke Malaysia? Kenapa Lee Kuan Yew tak berjumpa Najib atau setidak-tidaknya Mahathir apabila ke Malaysia? Apa perlu datang ke Malaysia kalau tidak diundang oleh pemimpin negara yang pastinya boleh membangunkan ekonomi negara? Berjumpa Nik Ajis untuk apa?Untuk Nik Ajis mengkhatankan Lee Kuan Yew? Kelantan negerinya miskin mundur..bolehkan Singapura menjana ekonomi dari negeri Kelantan?

Aku nak ingatkan Tian Chua atau mana-mana haram jadah dalam negara ini..jangan samakan parti keramat orang Melayu dengan parti kafir haram jadah macam Tian Chua tu.

Teresa Kok kata kalau Pakatan memerintah Malaysia, rakyat boleh diberi air secara percuma. Orang Melayu kau akan kasi secara percuma jugakkah Teresa? Orang Melayu/Islam laungkan azan masa Subuh pun kau kata memekak..aku takkan lupa..Sama macam Namawee jugak..

'Kita akan pertahankan Putrajaya sehingga ke titisan darah terakhir' kata Najib?? Bila Najib cakap macam ni?Ini bukan Najib cakap tapi Sam Ketot dari PKR yang cakap semalam semasa ceramah di Taman Melati. Hello pendek ketot..kami orang-orang UMNO tidak kemaruk kuasa macam kau. Kami tidak pernah suruh orang Malaysia berjemur tengah panas untuk berdemo di jalanraya semata-mata nak capai agenda peribadi kau. Kalau kau menang sekalipun..aku takkan sokong pemimpin yang ketot macam kau ni..kenapa kau ketot sangat? Ada saka dalam badan ke?

Khalid Gereja entah apa yang dia meracau dalam ceramah di Taman Melati malam tadi. Tak ada topik lain ke bila sebut pasal Bung Mokhtar dan Zizie yang gebu? Pergi lantaklah Bung Mokhtar dengan isteri barunya itu..Setidak-tidaknya mereka bernikah dan tidak belasah bini orang di dalam koc keretapi dan Puduraya...!!!!

Nuar Berahim ni aku rasa elok jadi siak dekat masjid je..Setiap kali sebelum ceramah dia punya baca ayat Quran fuhh..macam dialah alim besar..Kang aku bagi kau Quran suruh sumpah kang...Ada bran? Jadi selepas ni aku cadangkan siapa jumpa Nuar Berahim bagi dia Quran suruh sumpah..Tengok dia berani atau tidak!!!

Nuar Berahim jugak kata..jangan aibkan dia dengan fitnah kes liwat pasal dia ada anak cucu..Yang kau tangguh-tangguh kes di mahkamah kenapa? Inilah peluang kau nak bersihkan nama..Tanpa segan silu dia kata UMNO fitnah dia kerana dia bakal Perdana Menteri Malaysia..sah kemaruk Nuar Berahim..!!!

Kes Wikileaks sekali lagi Nuar kata dia dianiaya..Nuar Berahim tak mahu ke saman Wikileaks kalau benda tu fitnah.?Boleh juga dapat duit kalau menang saman..boleh buat modal pilihanraya..!! Tak payah menjerit sana-sini kata kau tu dianiaya saman saja Wikileaks tu..Tapi kalau silap saman, mungkin macam-macam perkara lagi akan didedahkan..Jangan sampai ada video..masak kau Nuar kalau ada video!!

Sudahnya ceramah malam tadi, isu Wikileaks Nuar Berahim tak jawab. Dia cuma edarkan sekeping kertas pada orang ramai yang datang. Kau jangan menyusahkan orang boleh tak Nuar? Setakat nak edarkan kertas kononnya menjawab isu Wikileaks tu elok kau masukkan dalam peti surat rumah je..tak payah menyusahkan orang. Ini ke bakal Perdana Menteri? Wak lu!!!

Untuk cerita penuh baca www.papagomo.com/

No comments:

Post a Comment