Sunday, October 10, 2010

Galas: Saya ahli UMNO




'Saya masih ahli UMNO dan saya tidak pernah berjuang untuk PAS, saya hanya berjuang untuk rakyat Kelantan'.

'PAS sudah dapat mandat memerintah Kelantan dan kalau BN menang di Galas pun tidak akan menggugat pentadbiran kerajaan PAS di Kelantan, kalau boleh beri kemenangan percuma pada BN pun tidak ada salahnya..lebih mudah untuk saya satukan kerja ketiga-tiga DUN di dalam kawasan Parlimen saya'..

Itu kata Ku Li semasa hadir di majlis Ramah Mesra Aidilfitri anjuran Kelab Anak Gua Musang (KAGUM) di Bukit Jalil petang tadi.

Sejak Ku Li berucap di atas platform PAS di Kota Bharu berhubung isu royalti minyak semua orang PAS ingat Ku Li sudah menyokong PAS, semua orang PAS ingat Ku Li sudah belot kepada UMNO.

Dengan penjelasan Ku Li di atas tu orang orang PAS jangan ingat orang orang UMNO suka melompat keluar parti macam orang orang PKR..sekutu kuat PAS..Sesusah dan sesukar mana sekalipun, kami orang orang UMNO tetap akan mempertahankan UMNO. UMNO berjuang untuk bangsa dan bukan untuk jadi Menteri Besar yang dah tak tahu nak pencen.

Jelas bahawa PAS ditimpa satu penyakit yang dipanggil penyakit 'PERASAN'. Tahniah pada Ku Li di atas kesetiaan kepada parti. Nampak gaya PAS kena usahakan taktik baru di Galas selepas usaha 'memujuk' Ku Li menemui jalan buntu.

'Apa pandangan Tengku bila PAS kata mungkin akan meletakkan calon mereka di kalangan orang Asli?' 'Itu pilihan PAS dan kita pun ada calon kita'..Semangat melawan Ku Li sudah jelas..

Lawan tetap lawan!!!!!

1 comment:

  1. BROOO MANA POSTING PASAL RAIS TUH HANG DAH KECUT KE HAHAHAHAH

    ReplyDelete