Sunday, April 7, 2013

Sapa nak belajar politik budak budak? Baca sini...

Siapa yang rasa diri belum cukup akil baligh dengan provokasi murah boleh gunakan ayat di bawah. 

Ada malaun yang hantar komen di blog Jebat dengan menulis ayat-ayat budak baru bersunat kononnya nak provoke supaya kita semua terpengaruh macam mana dia terpengaruh dengan Pakatan sehingga bersara daripada UMNO.

Sebenarnya orang yang tak ada pendirian macam ni tak perlu ada pun dalam UMNO sejak asal lagi. Bila dia rasa yang dia bebal dan tak boleh nak mencari tempat dalam UMNO mulalah merajuk dan nak menyalahkan  UMNO untuk menutup bebal dia. 

Standard macam ni jelah yang ada pada cai-cai Pakatan. Patutlah senang kena kencing dengan boss dia..Kah Kah Kah...

Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

Dia ingat orang-orang UMNO dan penyokong UMNO termakan dengan provokasi murah macam ni? Orang tak ada pendirian macam puak ni je yang boleh dibeli dengan wang ringgit. 

Jual bini sanggup, main dengan Chinadoll sanggup, jual kalimah Allah pun dia sanggup..Setakat nak jual negara apalah sangat pada puak ni..

1 Malaysia Tolak Fitnah!!!

2 comments:

  1. ini statement hingus meleleh.
    suruh je budak ni bagi lubang jamban dia kat bang nuar, tahu la bang nuar "mengerjakannya " hohohoho...

    ReplyDelete
  2. Tiada sebab untuk tak mengundi UMNO/BN....BANYAK SEBAB UNTUK TIDAK MENGUNDI PAKATAN HARAM....

    ReplyDelete