Friday, March 22, 2013

Sah barang purba tinggalan Norman penipu besar

Apa lagi yang barang purba peninggalan Norman ni nak cakap..Dalam  artikel terdahulu Jebat ada menyentuh berkenaan keceluparan barang purba ni.

Cakap lebih pun tak guna..apa yang tertera dalam akhbar dan gambar ni dah jelas menunjukkan bahawa barang purba ini tak boleh dipercayai langsung dan bermulut longkang.




Bila agaknya sahabat blogger SanggahTokJanggut nak telanjangkan kisah barang purba ni ditaja VIP ke London?


9 comments:

  1. layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. pecacai Pakatan HaramJadah dah mari dgn link bodoh yg kuat fitnahnya..kekeke!

      Delete
  2. apa lagi kalau dah pelacur, PEGI MEMANTAT la tu !!!

    ReplyDelete
  3. Patutpun kena cerai..kahkahkahkahkah!!
    Norman Hakim.. wa salute lu! Lu laki yg berkarisma,kredebiliti,tak dayus,smart,stylo dan hensem.. semoga bahagia dgn Memey!

    ReplyDelete
  4. memey lebih jelita jika dibandingkan dengan barang purba. kalau si barang purba ni dok sebelah Era fazira, nampak sangat beza. macam langit ngan bumi. era langit.

    ReplyDelete
  5. mencari redha ke london

    ReplyDelete
  6. wahai jebat. nampak gaya si barang busuk ni tak reti dh nk jaga maruah. so, sila mohon pada sanggah tok janggut utk keluarkan kisah "mencari redha di london" kepunyaan si barang busuk ni. biar semua org tau bahawa barangnya memang dh cukup busuk, sehingga org yg bangang je yg nak pakai....kekekekekeke

    ReplyDelete
  7. MULUT BAWAH DAH KELAPARQQQQQ SANGAT...TULAH MULUT ATAS KUAT MEMBEBEL....KIKIKIKKKKKK....DASAR KAKI FITNAH

    ReplyDelete
  8. Tensen mulut bawah tak kena sondol sebab tu otak dan mulut atas membebel

    ReplyDelete