Thursday, September 6, 2012

Hantu punggung akan ke Putrajaya



PERDANA MENTERI tidak mempunyai sebarang masalah untuk berjumpa dengan ayah pelajar yang menunjukkan punggungnya pada gambar Perdana Menteri itu tempoh hari.

Tidak ada masalah, saya terima sesiapapun tetapi prinsipnya proses undang-undang tak boleh dikompromi dan mesti diteruskan. Soal dia nak berjumpa dengan saya tu boleh diatur bila-bila masa," katanya kepada pemberita selepas menghadiri jamuan Hari Raya Aifilfitri di Kampung Tasek Tok Lebai, Besut Khamis.

Hebat Perdana Menteri kita. Budi bahasanya cukup tinggi. Orang dah tunggengkan punggung dia masih sedia nak berjumpa. Agak-agaknya kalau Nuar Berahim lah Perdana Menteri nak ke dia jumpa orang yang tunjukkan punggung pada gambar dia? Tapi ada orang memang tak kisah soal punggung ni..ada jugak orang yang memang meminati punggung.

Cuma Najib kena hati-hati dengan perjumpaan untuk memohon maaf itu. Silap haribulan nanti gerombolan Pakatan Rakyat akan cakap..'Budak tu memang kenal Najib dan Najib yang suruh dia buat macam tu'. 

Sudah masak dengan permainan Pakatan. Segala yang gila ada pada mereka.

1 comment:

  1. klu2 nuar brahem jd pm, konpem mesti dia nk sgt jumpe budak yg tonggeng kt dia..muahhahaha!!! silap2 aribulan, buat appointment privately lg tu!

    ReplyDelete