Thursday, September 10, 2009

Bagan Pinang: BN jangan buat silap lagi

Entah bila agaknya akan diadakan pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang..Tak apa tarikh itu kita serahkan pada SPR yang lebih arif dalam membuat keputusan dan kita jangan nak sibuk sibuk campur urusan SPR tu.

Cuma aku lebih tertarik untuk memberi pandangan agar BN mengambil sikap lebih berhati hati di dalam memilih calon..Jangan sampai tersilap langkah lagi seperti di Permatang Pasir dan Kuala Terengganu. Perjuangan yang menjadi sia sia apabila memilih calon yang salah dan hanya akan kalah sebelum bertanding.

Rasanya tak salah kalau Tan Sri Isa Samad diletakkan sebagai calon kerana mengenali beliau secara peribadi boleh aku katakan sikapnya A+ dan mesra rakyat..tapi kembali kita serahkan kepada UMNO dan pengundi Negeri Sembilan untuk memilih siapa yang mereka suka untuk diketengahkan. Suara pengundi jangan di ambil remeh oleh BN.

p/s: Dengar khabarnya PAS sudah mula mengorak langkah awal dalam berkempen sampai mampu berkempen di dalam kem tentera.Benarkah? Siapa yang tersilap congak atau aku yang tersilap dengar?

No comments:

Post a Comment