Friday, March 2, 2012

Betul ke LGBT nak dibawa ke PBB?

Khabarnya sebentar tadi diadakan demo di Masjid Negara anjuran PERKASA dan PEMBELA untuk membantah LGBT daripada dibawa ke Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu.

Setakat mana kesahihan berita itu tidaklah pula Jebat tahu.

Jika benarlah perkara ini terjadi tentunya aib besar akan terpalit ke muka kita orang-orang yang beragama Islam yang duduk di negara yang agama resminya adalah agama Islam.

Tentu industri pelacuran dan maksiat akan tambah berleluasa di Malaysia. Dalam pada kerajaan sibuk menguatkuasakan undang-undang membenteras maksiat pun industri maksiat ini boleh berkembang bayangkan sahaja apa akan berlaku kalau industri maksiat ini tidak lagi menjadi salah di sisi undang-undang.

Bukan sahaja orang muda malah yang sudah berkahwin pun akan terlibat sama. Maka akan kedengaranlah nanti suami orang 'merembat' isteri orang. Dan tentulah si suami tidak akan lagi dapat membawa samseng seramai 20 orang untuk membelasah lelaki yang 'merembat' isterinya.

Tentulah lelaki-lelaki Malaysia tidak akan ketinggalan jam tangan mereka di hotel setelah 'merembat' ayam-ayam mahupun kekasih kerana tidak lagi perlu risaukan akan serbuan yang dibuat oleh Jabatan Agama.

Tentulah gadis-gadis tidak lagi segan silu tidur mengangkang untuk gambar kemaluannya di rakamkan oleh teman lelakinya.

Tentulah kejadian 'merembat' isteri orang di dalam kabin keretapi tidak lagi menjadi isu besar.

Tentulah tidak perlu bersumpah laknat lagi selepas ini kerana semuanya telah menjadi halal.

Tentulah tidak ada lagi manusia yang bergelar Anugerah Tuhan kerana antara kita sama sahaja.

Dan yang tentunya, kita tidak lagi perlu kepada pemegang kunci syurga kerana semua manusia dan rakyat Malaysia akan masuk syurga tidak kiralah bagaimana tingkah dan lakunya.

No comments:

Post a Comment