Tuesday, July 27, 2010

Anak siapalah yang bangang ni?


Bhai AT,

Diorang nie pon satu... dah tahu Harussani tue bangang... persal nak pi jumpa dier mintak pandangan...

macam nie la... dah tau bomoh judi tue romah dier pun macam nak runtuh... dok pi jumpa mintak nombor baik punya....

Apa punya budus la...

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Ni anak gampang mana yang suka hati mak bapak campur atuk nenek dia yang bangang kata Mufti Perak tu bangang. Skrip kat atas tu adalah komen yang aku ambik dalam blog adukataruna yang 'maha bijaksana' walaupun tak berapa nak bijak berhubung isu wujudnya pertemuan wakil dari PAS yang berjumpa Mufti Perak untuk membincangkan kerjasama PAS UMNO.

Si penulis komen yang menggelarkan namanya sebagai cipantapir tenuk sebenarnya adalah klon khinzir yang suka main sondol. Apa kelebihan yang ada pada dia sampai nak menggelarkan Mufti Perak tu sebagai bangang? Kalau dia nak panggil aku dengan panggilan tu pun aku tak ambil port sangat pasal aku tau aku bukanlah orang sebijak mana yang mampu memegang apa apa jawatan macam Mufti Perak tu. Tentunyalah Mufti ada kelayakan yang tertentu yang membolehkan dia menjawat jawatan tu.

Kalau si anak bangang tuan punya komen tu tak percaya adanya pertemuan itu sekalipun janganlah memanggil orang yang arif agama sebagai bangang.Kalau dia tak percaya dia punya pasal..kalau mak dia tak percaya pun itu mak dia punya pasal..Kalau atuk dia menafikan ada rompak pasir pun itu dia punya pasal...Pasalnya di sini ialah..Jangan sedap tekak panggil mufti sebagai bangang.

Berpusing kepala aku fikir..ANAK SIAPALAH YANG BANGANG TULIS KOMEN MACAM NI?

2 comments:

  1. Gambar sebelah tu lagi bangang oleh blog owner yg teramat bodoh dan cuba manipulasi fikiran orang ramai......mana ada di pijak kaliamah allah tu...bodoh...kalau pijak macam kes lembu kat shah alam tu barulah nama nyer di pijak...lahanat betul UMNOngoks ni!!!!

    Kalau nak fitnah tu biorle betui sikit!!!

    ReplyDelete
  2. Mcm owner ni cakap, kalau nak panggil bangang pada dia pun dia tak amik port..yang jadi isu kenapa bangang juak juak PAS panggil mufti perak sebagai bangang

    Bangang betul anon tak faham bahasa

    ReplyDelete