Thursday, October 8, 2009

Bagan Pinang: UMNO menakluki laut dan darat Bagan Pinang








SEBESAR LAUT INI SEBESAR ITULAH HARAPAN RAKYAT UNTUK MELIHAT UMNO/BN TERUS BERBAKTI

Semalam bertempat di Kg. Bagan Pinang, jentera penerangan UMNO pusat yang diketuai oleh YB.Tuan Ahmad Maslan telah melancarkan jentera GERAK GEMPUR LAUT. Program yang diadakan ini menunjukkan keprihatinan UMNO/BN untuk terus mendekati semua golongan masyarakat khusunya para nelayan.

Program ini mendapat sambutan yang amat baik dan jelas mereka mahukan kerajaan BN terus menjadi parti pemerintah dan memberi khidmat yang gemilang.

Tahniah Jebat ucapkan kepada YB. Tuan Ahmad Maslan kerana mengambil inisiatif yang pastinya membuka ruang kepada para nelayan untuk mendekati para pemimpin yang sentiasa membuka pintu untuk semua rakyat mendekati mereka.

Ayuh Bagan Pinang..mari kita sama sama undi UMNO/BN...

3 comments:

  1. Saya cukup bangga dengan saudara Ahmad Maslan ini, sebagai anak kelahirang Johor saya rasa beliau ini memang hebat dan sangat kreatif!

    Saya harap Pemimpin UMNO mencontohi beliau! Hidup Ahmad Maslan!

    Lan JB

    ReplyDelete
  2. hari tu noreh gotah..ni plak jadi nelayan..yg masalahnya kecundang je...nak kena motong sawit kut si ahmad maslan ni..

    ReplyDelete
  3. nalapambu...Isa Samad didapati bersalah di dalam parti dan telah menerima hukuman itu dan terus berbakti kepada parti..tidak mengambil pendekatan seperti Anwar Ibrahim dengan menghuru harakan negara dengan demonstrasi jalanan dengan slogan 'reformasi'..Anwar juga didapati bersalah dan telah dipenjarakan dan sesudah bergelar banduan..Orang seperti ini pula yang saudara mahu perjuangkan untuk menjadi Perdana Menteri? PAS pula sudah diperbodohkan oleh PKR dan DAP..PAS sudah sememangnya kuat di beberapa buah negeri sebelum ini PKR dan DAP hanya menumpang kekuatan PAS..Kenapa saudara dan rakan rakan dari PAS tidak perjuangkan Nik Aziz atau Hadi Awang untuk menjadi Perdana Menteri? Jangan jadi keliru dengan permainan licik Anwar Berahim

    ReplyDelete