Monday, July 15, 2013

Memang babi lah ini cinabeng!!

alvinxx513
 
Pasangan babi ba kut teh, telah pun disoalsiasat oleh SKMM.
 
Jebat sangat bersetuju dengan pandangan Ketua Pemuda UMNO Malaysia a.k.a. Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin yang berkata bahawa permohonan maaf sahaja tidak akan mencukupi kerana kesan yang dibuat oleh pasangan babi itu sangat mengguris perasaan hati umat Islam Malaysia.
 
Sesungguhnya selepas fenomena amaran yang diperkenalkan oleh Hishamuddin suatu ketika dahulu, Jebat benar-benar berharap agar Malaysia dijauhkan dari fenomena 'kira selesai dengan minta maaf'.
 
Kalau nak ambil keadaan 'kira selesai dengan minta maaf' apa kata kerajaan maafkan semua banduan yang ada di dalam penjara tu jika mereka bersetuju untuk membuat video klip mohn maaf lalu disiarkan  di laman Youtube?
 
Orang yang bersalah tentulah tidak akan sesekali mengaku bahawa mereka melakukan kesalahan itu dengan sedar dan niat.
 
Pasangan babi  di dalam video klip mohon maaf tersebut berkata bahawa mereka tidak berniat untuk mengguris hati mana-mana umat Islam. Lu lagi mau kencing dan fikir gua sama bangang sama lu? Dalam video klip itu jelas mereka mengatakan bahawa mereka tahu yang babi adalah haram di sisi umat Islam. Tidak cukup dengan itu, mereka turut mengakui bahawa bulan Ramadhan adalah bulan yang suci.
 
Jadi babi apa yang mengatakan bahawa mereka tidak berniat melakukan penghinaan itu?
 
Cuma jauhari mengenal manikam dan babi mana yang tidak kenal cinabeng??
 
p/s: Najib dan BN juga yang tidak kenal-kenal cinabeng!!!

No comments:

Post a Comment